На кінець
8-го класу учні:
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
Монологічне мовлення
|
Діалогічне мовлення
|
|
|
— розуміють
інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником,
так і опосередкованого (у звукозапису);
—
розуміють основний зміст текстів
відповідно до тематики ситуативного спілкування;
— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.
Використовують лінгвістичну і контекстуальну
здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
|
— висловлюють свої переконання, думки, згоду або
незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;
— роблять стислі пояснення до плану або ідеї;
— розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо
і висловлюють своє ставлення/враження.
Обсяг висловлювання — не менше 16 речень.
|
— спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких
вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи кількома особами в
межах певної
ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного, почутого,
побаченого;
— беруть участь у діалогах різних типів,
обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо
конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою
точку зору.
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому
матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям,
завданням у межах програмної тематики.
Висловлення кожного — не менше 10 реплік,
правильно оформлених у мовному відношенні.
|
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у текстах
різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі
здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).
Обсяг — не менше 700 друкованих знаків.
|
— передають у письмовій формі зміст почутого, прочитаного,
побаченого;
— письмово передають інформацію адекватно цілям,
завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його
форми;
— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти
(в межах 16 речень).
|