На кінець
7-го класу учні:
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
Монологічне мовлення
|
Діалогічне мовлення
|
|
|
— розуміють інформацію як під час
безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст короткого повідомлення; — розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. |
— логічно і послідовно, відповідно до навчальної
ситуації роблять розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеної
програмою;
— передають зміст прочитаного або почутого у формі розповіді, опису; — дають оцінку прочитаному або почутому; — роблять підготовлене повiдомлення, самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості. Обсяг висловлювання — не менше 14 речень. |
— спілкуються, дотримуючись основних норм,
прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
— беруть участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку. Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням у межах програмної тематики. Висловлення кожного — не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. |
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному
матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі). Обсяг — не менше 600 друкованих знаків. |
— письмово передають інформацію адекватно цiлям,
завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його
форми;
— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 14 речень). |