Рівень володіння іноземною мовою
на кінець дев’ятого класу відповідає рівню А2+ згідно з “Загальноєвропейськими
Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”.
На кінець
9-го класу учні:
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
Монологічне мовлення
|
Діалогічне мовлення
|
|
|
— розуміють
інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і
опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст текстів
відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну
думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;
— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.
Використовують лінгвістичну і контекстуальну
здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
|
— висловлюються відповідно до певної ситуації
або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;
— описують об’єкти повсякденного оточення, події
й види діяльності, в яких учень бере участь;
— розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність,
про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення.
Обсяг висловлювань — не менше 18 речень.
|
— спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких
вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи кількома особами
відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою;
— розширюють запропоновану співбесідником тему
розмови, переходять на іншу тему;
— адекватно поводяться у комунiкативних ситуаціях,
демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови;
— використовують міміку та жести.
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому
матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням,
умовам спілкування в межах програмної
тематики.
Висловлювання кожного — не менше 10 реплік, правильно оформлених
у мовному відношенні.
|
— читають
(з повним розумінням) тексти,
побудовані на знайомому мовному матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення
незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною
мовою, пояснень у коментарі);
— переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку
необхідної інформації.
Обсяг — не менше 800 друкованих знаків.
|
— заповнюють
анкету тощо;
— пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення;
— пишуть записку; — повідомлення для друга /
члена сім’ї;
—
пишуть лист-повiдомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи
свої враження, думки про особи, події,
об’єкти, явища, факти.
Обсяг — не менше 16 речень.
|