середа, 23 березня 2016 р.


На кінець 6-го класу учні:




Аудіювання
                                              Говоріння
Читання
Письмо


Монологічне мовлення
Діалогічне мовлення


— розуміють  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі;
— розуміють основний зміст короткого  повідомлення.
— логічно будують  висловлювання за змістом почутого, побаченого, прочитаного, використовуючи при цьому прості зв’язні речення;
— описують події, явища, об’єкти, людей, тварин;
— висловлюють своє ставлення до предметів, осіб тощо;
— дають свою оцінку явищам, подіям тощо;
— характеризують персонаж казки, мультфільму, оповідання тощо;
— роблять коротку тематичну презентацію;
— роблять зв’язні повідомлення про свою/чиюсь діяльність, використовуючи набутий мовний матеріал адекватно до тем спілкування.
Обсяг висловлювання — не менше 12 речень.
— спілкуються, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
— беруть участь у діалозі, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим протягом попередніх років.
Висловлення кожного — не менше 8 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
— читають  (з повним розумінням) короткі, прості тексти, побудовані на  знайомому мовному матеріалі;
— знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);
— розуміють  зміст  листів, листівок  особистого характеру.
Обсяг — не менше 500 друкованих знаків.
— підтримують  писемне
спілкування із реальним або уявним другом по листуванню;
— пишуть  на слух до 12 речень;
— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 12 речень).