середа, 23 березня 2016 р.

     Рівень володіння іноземною мовою на кінець дев’ятого класу відповідає рівню А2+ згідно з “Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання”.

На кінець 9-го класу учні:


Аудіювання
Говоріння
Читання
Письмо

Монологічне мовлення
Діалогічне мовлення


— розуміють  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст  текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;
— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.
Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

— висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;
— описують об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь;
— розповідають про  повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення.
Обсяг висловлювань — не менше 18 речень.


— спілкуються, дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
— ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики, визначеної програмою;
— розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему;
— адекватно поводяться у комунiкативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови;
— використовують міміку та жести.
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням, умовам спілкування  в межах програмної тематики.
Висловлювання кожного — не менше 10 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

— читають  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у  текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);
— переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації.
Обсяг — не менше 800 друкованих знаків.

— заповнюють  анкету тощо;
— пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення;
— пишуть записку; — повідомлення для друга / члена сім’ї;
— пишуть  лист-повiдомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, об’єкти, явища, факти.
Обсяг — не менше 16 речень.