вівторок, 8 листопада 2016 р.

ВИСЛОВИ, ЯКІ ХОТІЛА Б ПОЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Ти мені дуже допоміг!» «Ти нас так порадувала! Ми знаємо, що ти нас не підведеш!» 
«Я подумала, а що як нам зробити отак… Знаєш, а в бабусі виходить саме так, як ми хочемо, але вона робить трохи інакше…» 
«Я тебе так люблю… Ти нам дуже потрібна…» 
«Ми з татом хочемо, щоб … , тому, що….»
«Я в тебе вірю…», «Подумай ще раз,… я теж колись зробила таку саму помилку…» 
«Якщо вчителька саме так просила написати, то звичайно, звісно ж…» 
«А ти подякувала Сергійкові за фарби ?... А чому ти не запропонував Толі свою допомогу…. Я зробила б так…» 
«Колись давно я теж була у схожій ситуації… Знаєш, я подумала, може й тобі так зробити…» 
«Давай з татом порадимося… Разом ми вигадаємо найкращий вихід…» 
«Мені було б приємно, якби ти… А бабуся мені вже давно казала, що дуже зраділа б, якби..» 
«У тебе сьогодні такий войовничий настрій… То може оголосимо війну бруду й пилу … Допоможеш мені…»
«В тебе таке непросте домашнє завдання. Ти розумний хлопчик, впорався. Але додавши ще й охайності, вийде ідеально… Що, як ми зробимо так…» 
«Пам'ятаєш, як минулого разу я тебе хвалила, мені так сподобалось. Зроби й цього разу так, щоб я тебе похвалила…»


 ВИСЛОВИ, ЯКИХ НІКОЛИ НЕ ПОВИННА ЧУТИ ВАША ДИТИНА:
«Підеш в школу, – ще довідаєшся», «Може там з тебе людину зроблять» 
«Мені такий хлопчик (таке ледащо…) не треба …!» 
«Вчитель не такий», «Клас не підходящий, – не такий, як сусідній», «Школа взагалі гірше, ніж та (якась!)» 
«Перестань! Сядь і посидь! Набрид, мотаєшся отут перед очима!» 
«Дай здачі, чого сидиш?», «Вдома ти он яка швидка, а як без мене, то нічого не варта…» 
«А чого від нього чекати гарного? Він же…» 
«То й що, що вчителька казала писати ось тут, а я тобі кажу…», «Хай собі каже вчителька, а в нас немає часу ходити на вулицю, дивитись на ту берізку… Ще чого!..» 
«І що ти за дитина така! Он у інших діти як діти…» 
«Поклади на місце! Пам'ятаєш, як минулого разу… Втомилася я вже прибирати після тебе…» 
«І коли ти вже… До тебе треба п'ять няньок, щоб витримати…», «Скільки це може продовжуватися…» 
«Ти в мене найкраща, найгарніша, не те що та Тетянка… Ніколи нічого в неї нема: ні фарб, ні клею.. Не дружи з нею…».